Adriana Kloskowska
Doktor nauk humanistycznych, nauczyciel dyplomowany, polonista, pedagog specjalny, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz pracy z uczniami z autyzmem, terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej, certyfikowany trener umiejętności społecznych, psychotraumatolog w trakcie certyfikacji, wykładowca akademicki, doradca zawodowy i coach kariery, dyrektor i szkoleniowiec placówki edukacyjnej, diagnosta i terapeuta neurorozwojowy, mówca motywacyjny.
Koordynatorka sieci współpracy dla nauczycieli z Gminy Miejskiej Kraków z zakresu zaburzeń komunikacyjnych: mutyzm wybiórczy, afazja oraz zaburzeń neurorozwojowych.
Autorka materiałów i programów szkoleniowych dla dyrektorów, nauczycieli, wychowawców i doradców zawodowych, projektów rozwojowych, broszur tematycznych wydanych przez Forum Media Polska 2022/2023: Publikuje m. in. w Charakterach, Małych Charakterach, Mindful Kids, Newsweek Psychologii, Głosie Pedagogicznym, Monitorze Dyrektora Szkoły, Monitorze Dyrektora Przedszkola, Forum Placówek Niepublicznych, Wczesnej Edukacji, Życiu Szkoły, TIKu w Edukacji, Polonistyce, Terapii Specjalnej, Głosie Uczelni UMK.
Redaktor naczelna Kwartalnika Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej Integracja Sensoryczna 1-3/2021, członkini Rady Naukowej Stowarzyszenia Terapeutów Neurorozwojowych (2021-2023), członkini Komitetu Naukowego Ogólnopolskiego Sympozjum Naukowego Neurodydaktyki organizowanego przez Uniwersytet Śląski, pasjonatka ludzkiego mózgu, propaguje edukację opartą na wiedzy z zakresu neuronauki.