Kreowanie wizerunku swojej marki w Social Mediach – Instagram i TikTok marketing
Czego się nauczysz?
- Tworzenia i optymalizacji profilu marki;
- Planowania i tworzenia treści;
- Strategii angażowania odbiorców;
- Wykorzystania hashtagów i SEO;
- Analizy wyników i optymalizacji działań;
- Kreowania kampanii reklamowych;
- Zarządzania współpracą z influencerami;
Szkolenie jest zaprojektowane tak, aby uczestnicy zdobyli zarówno teoretyczną wiedzę, jak i praktyczne umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania i promowania marki na tych platformach. Uczestnicy będą w stanie nie tylko zrozumieć, jak działają Instagram i TikTok, ale także jak skutecznie wykorzystać te platformy do budowania silnej, spójnej i rozpoznawalnej marki.
Dla kogo jest to szkolenie?
- Przedsiębiorców i właścicieli małych firm;
- Specjalistów ds. marketingu i PR;
- Influencerów i twórców treści;
- Freelancerów;
- Start-upów i nowych marek;
- Specjalistów e-commerce;
- Managerów społeczności i administratorów stron;
- Hobbystów i pasjonatów social mediów;
- Non-profit i organizacji społecznych.
Szkolenie to jest elastyczne i dostosowane do różnych poziomów zaawansowania uczestników. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z social mediami, czy jesteś doświadczonym marketerem, takie szkolenie może dostarczyć cennych narzędzi i wiedzy, które pomogą w skutecznym kreowaniu i zarządzaniu wizerunkiem marki na Instagramie i TikToku.
- dlaczego warto budować markę w mediach społecznościowych? (omówienie korzyści),
- charakterystyka głównych platform (Instagram i Tiktok w kontekście biznesowym),
- różnice między platformami a ich wpływ na strategię biznesową.
- cele i rola platformy, porównanie vs inne kanały,
- grupa docelowa,
- pokolenia a ich zachowanie w danym kanale + wpływ na komunikację.
- przykłady i case studies: co działa, a co nie?
- checklista profilu osobistego + jego optymalizacja,
- ćwiczenia: analiza kont uczestników – mocne i słabe strony.
- omówienie funkcji na Instagramie i Tiktoku + kiedy/w jakim celu z nich korzystać,
- algorytm – jak działa,
- wyszukiwarka na Instagramie i Tiktoku – jak najlepiej ją wykorzystać do konkretnych celów.
- platforma do budowania marki (przykłady, inspiracje),
- na czym oprzeć skuteczne działania na Instagramie i Tiktoku,
- planowanie swoich działań i kampanii.
- jak tworzyć treści, które porwą miliony? (o czym pisać, język i narracja),
- posty, które budują zaangażowanie – case studies,
- planowanie i dystrybucja treści,
- udział w dyskusjach i aktywności na koncie,
- narzędzia, z których warto korzystać.
- omówienie i analiza typowych błędów,
- jak ich unikać i jak reagować na kryzysy w mediach społecznościowych.
- weryfikacja na Instagramie – czy warto?
- skąd czerpać wiedzę na temat nowości na platformach.
- W godzinach 16:30-17:00 nastąpi q&a. Uczestnicy będą mogli zadać pytania i otrzymać odpowiedzi na nurtujące ich kwestie indywidualne.